مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 21:012015-11-07اقتصادي

فارس گزارش می دهد اندر حکایت دردسرهای متقاضیان برای آورده مسکن مهر پردیس


20 هزار واحد مسکن مهر پردیس در حالی قرار است تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده شود که تأمین باقی مانده آورده برخی از آنها، دردسرهایی را برای تکمیل این پروژه به وجود آورده است.

- " از شرق استان تهران، احداث 13 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس که در شمال شرقی تهران قرار دارد، از سال 1382 آغاز شده بود، اما کار احداث 80 هزار واحد مسکن مهر دیگر در فازهای 11، سه، پنج و هشت این شهر نیز از سال 1391 آغاز شده که قرار است که طبق گفته مسئولان این واحدها تا پایان سال دیگر تکمیل و تحویل داده شوند.

به گفته مسئولان، مسکن مهر باید تا پایان سال 94 به پایان برسد، اما طبق گفته های محسن نریمان مدیرعامل شهرهای جدید کشور، کلید بخش اعظمی از این واحدها در پایان سال تحویل متقاضیان مسکن مهر خواهد شد.

در این بین، متقاضیان مسکن مهر خواهان این هستند در قراردادها مشخص شود که قیمت اصلی واحدها چقدر است، اما تاکنون تنها قیمت قطعی فاز 11 پردیس که 37 میلیون و 500 هزار تومان است، مشخص شده و بنا بر گفته برخی مسئولان، این مبلغ نیز علل حساب به حساب می آید.

*تکمیل مسکن مهر؛ یکی از وعده های دولت یازدهم تاکنون 8 هزار و 500 واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل داده شده، اما باید اکثر واحدها نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد اندر حکایت دردسرهای متقاضیان برای آورده مسکن مهر پردیس

فارس گزارش می دهد اندر حکایت دردسرهای متقاضیان برای آورده مسکن مهر پردیس