مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 10:512015-11-08سياسي

مدیرکل پست استان مرکزی: سرویس پست تلفنی 193 راه اندازی می شود


مدیرکل پست استان مرکزی از راه اندازی سرویس پست تلفنی 193 به زودی در اراک خبر داد.

- محمد علی چراغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: در این سرویس مردم می توانند با تلفن 193 تماس گرفته و بدون مراجعه به دفاتر پستی خدمات مورد نظر خود را در درب منزل دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح جی نف بیان کرد: طرح جی نف توسط شورای عالی فناوری کشور به تصویب رسید و شرکت پست به عنوان مجری آن انتخاب شد که در استان مرکزی با استفاده از توان بخش خصوصی در حال اجرا است.

*طرح جی نف به معنای نشانی استاندارد مکانی ملی است مدیرکل پست استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح جی نف یکی از طرح هایی است که به صورت ملی در سطح استان اجرا شده، تصریح کرد: طرح جی نف به معنای نشانی استاندارد مکانی ملی است که کدهای پستی موجود در استان به صورت مشخص روی نقشه های فاصله بندی شده تعیین می شوند.

چراغی خاطر نشان کرد: بر این اساس خدمات آینده سازمان ها طبق این کد اجرا شده و افراد از نوشتن آدرس و کد پستی خودداری کرده و کد مشخص شده در این طرح را یادداشت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این کد شامل آدرس استاندارد است و همه سازمان ها می توانند از آن استفاده کنند، افزود: در این کد موقعیت مکانی مشخص است که می تواند در ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مردم تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل پست استان مرکزی: سرویس پست تلفنی 193 راه اندازی می شود

مدیرکل پست استان مرکزی: سرویس پست تلفنی 193 راه اندازی می شود