مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 13:362015-11-08ورزشي

رییس هیئت کوهنوردی بهشهر خبر داد فعالیت 17 گروه کوهنوردی در بهشهر


17 گروه اعم از بانوان و آقایان در این هییت به ثبت رسیده و فعالیت دارند.

- " در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: وجود مناظر زیبا و گردشگری منحصربه فرد در بهشهر، همواره مورد توجه دوستداران طبیعت و ورزشکاران رشته های مختلف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مناطق کوهستانی و جنگلی بکر در بهشهر نظر ورزشکاران رشته هایی چون دوچرخه سواری کوهستان و کوهنوردی را به خود جلب کرده است، افزود: کوهنوردی در بهشهر سابقه 50 ساله دارد و پیشکسوتان زیادی در این رشته ورزشی داریم.

این دوستدار طبیعت با اشاره به ثبت 17 گروه کوهنوردی در بهشهر، گفت: سه گروه کوهنوردی بانوان داریم و بقیه متشکل از جمع آقایان است که در مجموع حدود 150 کوهنورد آموزش دیده عضو این گروه ها هستند.

رییس هیئت کوهنوردی بهشهر با تاکید بر اینکه کوهنورد باید به اصول و تجهیزات اولیه در رشته خود آگاهی داشته باشد، افزود: لازم است که کوهنورد واقعی از آمادگی جسمانی و تحرک لازم برخوردار باشد و این ورزش را به صورت منظم و مستمر انجام دهد.

اشرفی ادامه داد: برخی ها کوهنوردی را یک رشته تفریحی می دانند اما وقتی وارد آن می شوند با کوهی از مسائل روبه رو هستند که هر کدام از آن، اگر به صورت علمی و اصولی مورد توجه قرار نگیرد، به سلامت فرد آسیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت کوهنوردی بهشهر خبر داد فعالیت 17 گروه کوهنوردی در بهشهر

رییس هیئت کوهنوردی بهشهر خبر داد فعالیت 17 گروه کوهنوردی در بهشهر