مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 14:062015-11-08ورزشي

کفاشیان: تعامل تیم های امید و بزرگسالان باید دوطرفه باشد


رییس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد، قرارداد مربیان تیم فوتبال امید کشورمان بعد از اردوی این تیم در امارات به امضا خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، علی کفاشیان ابتدا درباره حضور خود در تمرین تیم فوتبال امید کشورمان به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: وظیفه خودم دانستم که در تمرین تیم امید حضور پیدا کنم و با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار داشته باشم.

خوشبختانه تیم امید با برنامه ریزی دقیق و منسجم برنامه های خود را پیش می برد و با توجه به اراده و انگیزه ای که در بین نفرات دیده می شود، امیدواری ها نسبت به این تیم بالا رفته است و امیدواریم که این تیم منسجم با قدرت در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم امید در رقابت های غرب آسیا گفت: اگرچه بازی های غرب آسیا برای تیم امید جنبه بازی های تدارکاتی داشت و نباید بابت قهرمانی در آن مغرور شد، اما قطعاً حریفان مرحله نهایی انتخابی المپیک چندان قوی تر از تیم های غرب آسیا نیستند و در صورتی که تیم امید انسجام و روحیه بالایی داشته باشد، قادر به شکست دادن تمامی حریفان خود خواهد بود.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حمایت از تیم امید گفت: نگاه ما به تیم امید فراتر از بازی های المپیک است و به عنوان تیمی که آینده ساز تیم ملی بزرگسالان است به این تیم نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: تعامل تیم های امید و بزرگسالان باید دوطرفه باشد

کفاشیان: تعامل تیم های امید و بزرگسالان باید دوطرفه باشد