مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 15:502015-11-08ورزشي

خسروی وفا: نعمتی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز شرکت می کند


رییس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: نخستین بار است که بانوی پارالمپیکی در دنیا به المپیک راه پیدا می کند و زهرا نعمتی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمود خسروی وفا افزود:زهرانعمتی که مدت ها پیش در رشته تکواندو فعالیت داشته است، بر اثر حادثه رانندگی دچار عارضه نخاعی شد و از ان پس به رشته تیرو کمان معلولان روی می آورد.

وی با تاکید به اینکه معلولیت نمی تواند محدودیت بیاورد، خاطرنشان کرد: نعمتی ضمن رکورددار بودن در پارالمپیک لندن، جزء بیست و پنج ورزشکار 25 ساله کمیته بین المللی پارالمپیک است و سال پیش هم به عنوان سفیر صلح و دوستی سازمان ملل انتخاب شد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در ادامه کسب سهمیه المپیک به همت زهرا نعمتی بانوی پارالمپیکی کشورمان را افتخار بزرگی عنوان کرد و گفت: نخستین بار است که بانوی پارالمپیکی در دنیا به المپیک راه پیدا می کند.

وی با بیان این که مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز در پیش است، افزود: نعمتی در این رویداد نیز شرکت خواهد کرد و با یاری خدا این سهمیه را نیز کسب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی وفا: نعمتی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز شرکت می کند

خسروی وفا: نعمتی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز شرکت می کند