مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آبان 1394 ساعت 02:412015-11-08سياسي

استاندار قزوین: رویکرد استانی در برنامه های هفته پژوهش قزوین پررنگ تر شود


با توجه به اینکه هنوز فرصت کافی برای برنامه ریزی به منظور برگزاری برنامه های هفته پژوهش در اختیار داریم انتظار می رود رویکرد استانی در برنامه های این هفته پررنگ تر دیده شود.

- " از قزوین، مرتضی روزبه در جلسه ستاد هفته پژوهش استان که شامگاه یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تقویم هفته پژوهش را به عنوان یک مبدأ سالی برای استان باید در اختیار داشته باشیم تا برنامه هایی که در حوزه پژوهش برگزار می شود، مشخص باشد.

وی افزود: اگر با بررسی اتفاقاتی که در حوزه پژوهش استان رخ می دهد متوجه تغییراتی در این حوزه شویم، برگزاری هفته پژوهش موضوعیت دارد اما اگر احساس کنیم حدفاصل هفته پژوهش سال گذشته تا هفته پژوهش سال جاری به هر دلیلی کار قابل ارائه ای انجام نداده ایم نیازی به برگزاری برنامه های این هفته نیست.

استاندار قزوین اضافه کرد: قبل از فرا رسیدن هفته پژوهش باید برنامه ها و اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش را رصد کنیم تا در صورت قابل قبول بودن اقدامات صورت گرفته نمایشگاه هفته پژوهش را برپا کنیم.

روزبه ادامه داد: نمایشگاه پژوهش از جنس نمایشگاه های پاییزه و امثال آن نیست که افراد زیادی از آن بازدید کنند بلکه هر اندازه جمعیت افرادی که در این نمایشگاه برای بازدید حضور پیدا می کنند، کمتر باشد قطع یقین رضایت مندتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: رویکرد استانی در برنامه های هفته پژوهش قزوین پررنگ تر شود

استاندار قزوین: رویکرد استانی در برنامه های هفته پژوهش قزوین پررنگ تر شود