مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آبان 1394 ساعت 09:062015-11-09ورزشي

نمایش خیره کننده تیم ملی فوتسال ایران/ همه امیدوار شدند


تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات گرندپری برزیل رسید که عملکرد خوب و شاداب این تیم در برزیل دوباره امیدها را به موفقیت ملی پوشان زنده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدت ها بود که تیم ملی فوتسال ایران دوران رخوت و ناامیدی را پشت سر می گذاشت.

در دوره زمانی که خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی بود، این مربی به جوانگرایی تدریجی در تیم ملی روی آورد ولی انتقادات بعضی از مربیان داخلی نسبت به عملکرد خسوس و ناکامی وی در قهرمانی جام ملتهای آسیا در دوره گذشته، فضای نامناسبی در فوتسال ایجاد کرده بود.

بعد از کناره گیری خسوس از هدایت تیم و عدم بازگشت وی به ایران، تیم ملی چند ماه بلاتکلیفی را پشت سر گذاشت و تقریبا همه از بازگشت این تیم به دوران خوب گذشته اش ناامید بودند.

انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان جانشین خسوس هم چندان بی حاشیه نبود و این حواشی و مشکلات در روزهای ابتدایی کار این مربی، خودش را نشان داد.

با این حال کادر فنی جدید تیم ملی با وجود نداشتن زمان کافی برای آماده سازی تیم، ملی پوشان را روانه مسابقه با روسیه، ایتالیا و حضور در تورنمنت گرندپری برزیل کردند.

تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه به یک برد و یک مساوی رسید و سپس به ایتالیا سفر کرد و در هر دو بازی تدارکاتی مقابل آتزوری شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش خیره کننده تیم ملی فوتسال ایران/ همه امیدوار شدند

نمایش خیره کننده تیم ملی فوتسال ایران/ همه امیدوار شدند