مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آبان 1394 ساعت 11:512015-11-09فرهنگي

فراخوان دومین جشنواره ملی آیین دوستی/ مهلت ارسال آثار تا 10 دی


فراخوان دومین 'جشنواره ملی آیین دوستی' ویژه دانش آموزان و فرهنگیان اعلام شد و علاقه مندان تا دهم دی ماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

- "، محمدمهدی سلیمی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران اظهار داشت: امسال علاوه بر چهار بخش: " فردی"، "گروهی"، "اختصاصی انجمنی ها " و " ویژه (نامه ای به دوست مسلمانم)" برای دان آموزان، بخش مجزایی نیز برای شرکت عموم فرهنگیان و مربیان اتحادیه های انجمن های اسلامی برای نخستین بار در جشنواره پیش بینی شده است.

سلیمی افزود: برای بخش فردی دانش آموزی جشنواره قالب های " مقاله پنج پاراگرافی"، "داستان و خاطره"، "عکس نوشت"، "نامه نگاری"، " گزارش نویسی" و "فیلم کوتاه و انیمیشن" و برای بخش گروهی قالب های "نشریه و روزنامه دیواری" و "نمایشنامه رادیویی" پیش بینی شده است.

وی توضیح داد: بخش ویژه " نامه ای به دوست مسلمانم" با هدف ایجاد فرصت تمرین تعامل و تقویت وحدت و انسجام بین نوجوانان ایرانی با یکدیگر و سایر مسلمان جهان، در نظر گرفته شده و دانش آموزان می توانند علاوه بر شرکت در هر یک از موضوعات و بخش های دیگر در این بخش نیز شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین جشنواره ملی آیین دوستی/ مهلت ارسال آثار تا 10 دی

فراخوان دومین جشنواره ملی آیین دوستی/ مهلت ارسال آثار تا 10 دی