مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آبان 1394 ساعت 15:112015-11-09بين الملل

حضور ایران در خصوص حل مسائل سوریه، یمن و عراق جای تقدیر و تشکر دارد


وزیر امور خارجه بلژیک در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما در منطقه با چالش های مهمی از جمله تروریسم روبه رو هستیم و در این راستا از حضور ایران در خصوص حل مسائل سوریه، - یمن و عراق سپاسگذارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو دیدیه ریندرز وزیر امور خارجه بلژیک در نشست مطبوعاتی مشترکی که با وزیر امور خارجه کشورمان داشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران اظهار داشت: در فوریه گذشته یکدیگر را در تهران ملاقات کردیم و بنده نیز مطابق آنچه آقای ظریف عنوان کردند به قدمت روابط دو کشور معتقدم.

وی به بازگشت برخی آثار تاریخی ایران از اروپا اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازگشت این آثار تاریخی برخی از آرشیو آنچه از پادشاهان ایرانی در بلژیک موجود است در اختیار شما قرار خواهد گرفت به عنوان نمونه اولین تلگرافی که سفیر ما به سفیر ایران زد تقدیم شما خواهد شد.

وی با بیان این که همکاری های دو کشور در زمینه محیط زیست، مالیات بر ارزش افزوده و اقتصاد قابل ارتقاست به یادداشتی که در زمینه گفتگوهای سیاسی بین دو کشور امضا شد اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: این همکاری در زمینه های مختلفی از جمله مسائل حقوق بشر و زمینه های اقتصادی رو به رشد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در خصوص حل مسائل سوریه، یمن و عراق جای تقدیر و تشکر دارد

حضور ایران در خصوص حل مسائل سوریه، یمن و عراق جای تقدیر و تشکر دارد