مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آبان 1394 ساعت 15:412015-11-09سياسي

فرمانده سپاه کربلای مازندران: فعالیت اردوی های جهادی چندین برابر می شود


فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی در تمامی شهرستان های کشور با هدایت سپاه نواحی تشکیل شده و این فعالیت ها در سال آینده چندین برابر می شود.

- " از شهرستان آمل، سردار محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در همایش شکوه عزت که در دانشگاه غیردولتی شمال برگزار شد، اظهار کرد: در روایات اهل بیت(ع) به امر جهاد بسیار توصیه شده است، به نوعی که جهاد را دری می دانند که به روی مومنان خاص گشوده شده است.

وی بیان کرد: دشمن همواره در کمین است و از زمان آغاز انقلاب اسلامی تاکنون، به هر طریقی قصد نابودی ما را دارد، لذا باید همواره در صحنه های مختلف آماده جهاد باشیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در عرصه جهاد می توانیم با استفاده از تمام ظرفیت ها نقش آفرینی کنیم، افزود: بنا به گفته مقام معظم رهبری، جهاد به معنای ورود در میدان جنگ نیست، بلکه هرگونه حضور در مقابل دشمن جهاد است.

این مسئول با اشاره به حرکت جهادی جوانان در روستاها، اظهار کرد: در این اقدام انقلابی، جوانان با برنامه ای جامع و استفاده از ظرفیت مسئولان محلی و شهرستانی وارد میدانی همه جانبه شدند که رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی، ایجاد بینش سیاسی، ارتقای سطح علمی دانش آموزان و انگیزه جهادی در بین مردم از نتایج آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کربلای مازندران: فعالیت اردوی های جهادی چندین برابر می شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران: فعالیت اردوی های جهادی چندین برابر می شود