مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 09:212015-11-10ورزشي

2016 رویایی در انتظار فوتسال ایران/ ناظم الشریعه و انگیزه های خاص


تیم ملی فوتسال پس از جام جهانی غم انگیز 2012 و ناکامی اخیر در کسب عنوان قهرمانی آسیا با شکست در ضربات پنالتی برابر ژاپن، حالا می خواهد بغض فروخورده چند ساله اش را در ازبکستان بشکند و به روزهای اوج خود بازگردد.

- گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در گرند پریکس برزیل نشان داد فوتسال ایران پس از پایان دوره سلطه خسوس کاندلاس تیمی بانشاط تر شده است.

پس از مدت ها حضور خسوس کاندلاس در تیم ملی فوتسال و انتقادات زیادی که به وی شد، حالا تیم ملی فوتسال در همان نقطه ای به پا می خیزد که سال گذشته در آنجا خروج خسوس کلید زده شد: گرند پریکس! این بار در گرند پریکس خبری از خسوس نبود تا در حالی که نتیجه بازی مساوی است به بازی پاور پلی روی آورد بلکه ارتباط قلبی و فکری خوب ناظم الشریعه با بازیکنانش سبب شد تیم ملی بهترین نتایجش در تاریخ حضور در گرند پریکس را کسب کند.

از همان روز اول هم مشخص بود قهرمانی در گرند پریکس به نام برزیلی ها سند خورده است اما تیم ملی فوتسال هدف خود را استفاده از فرصت رویارویی با برزیل در این تورنمنت قرار داده بود و علاوه بر اینکه به هدفش رسید چیزی نمانده بود که این تیم را در فینال شکست دهد! حالا فوتسال ایران می تواند با لبخند به آینده بنگرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2016 رویایی در انتظار فوتسال ایران/ ناظم الشریعه و انگیزه های خاص

2016 رویایی در انتظار فوتسال ایران/ ناظم الشریعه و انگیزه های خاص