مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 09:412015-11-10بين الملل

کنایه های ضد ایرانی نخست وزیر بحرین و اتهام زنی دوباره به تهران


نخست وزیر بحرین در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یک گروهک 47 نفره در این کشور گفت، برخی کشورها مرتب علیه بحرین در حال توطئه هستند اما موفق به اجرای آن نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل امارات بار دیگر اتهام زنی های این کشور علیه برخی کشورهای دیگر را تکرار کرد.

وی گفت: بحرین از نطر جغرافیایی کوچک  است اما با کارهای بزرگی که انجام داده بزرگ است و مردان آن آرزوهای دشمنان را نقش برآب کردند.

خلیفه بن سلمان درباره بازداشت یک گروه 47 نفره در این کشور تصریح کرد: تمرکز تروریست ها بر بحرین به این دلیل است که منامه ورودی کشورهای دیگر در فضای منطقه ای ماست و ما باید تمامی این تلاش های ناامیدانه را شکست دهیم.

وی سپس تاکید کرد: تلاش ها برای بر هم زدن امنیت منطقه متوقف نخواهد شد و هر زمانی که یک توطئه علیه امت را خنثی می کنیم یکی که خیر امت را نمی خواهد بازمی گردد و توطئه های جدیدی به راه می اندازد.

وزارت کشور بحرین درباره بازداشت یک گروه 47 نفره یاد شده در بحرین مدعی شده بود: نتایج اولیه تحقیقات نشان می دهد که گروهک تروریستی بازداشت شده ارتباط محکمی با ایران دارد و اعضای آن مقیم این کشور بودند، علاوه اینکه در پادگان های ایرانی آموزش های نظامی استفاده از اسلحه و ساخت مواد منفجره دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه های ضد ایرانی نخست وزیر بحرین و اتهام زنی دوباره به تهران

کنایه های ضد ایرانی نخست وزیر بحرین و اتهام زنی دوباره به تهران