مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 09:512015-11-10سياسي

چشم امید داشتن به دست دیگران برای تولید، از عوامل «نفوذ» دشمن است


مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره عوامل «نفوذ» دشمن در کشور گفت: عدم توجه به توان داخلی و چشم امید داشتن به دست دیگران برای تولید و بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی از عوامل رخنه دشمن است.

- مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره عوامل نفوذ دشمن در کشور گفت: عدم توجه به توان داخلی و چشم امید داشتن به دست دیگران برای تولید و بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی از عوامل رخنه دشمن است.

محسن شرکایی، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در زنجان،" با اشاره به بیانات همیشگی رهبر انقلاب پیرامون مقوله نفوذ بیان داشت: رهبر معظم انقلاب خطر نفوذ و رخنه فرهنگی و سیاسی و اقتصادی را مدت زمان زیادی است که مطرح کرده اند و این موضوع مربوط به یک روز و یک سال و دو سال نیست؛ بلکه این تهدید مربوط به اول انقلاب تا کنون است.

وی تاکید اخیر رهبر انقلاب بر مسئله نفوذ را عبرت آمیز دانست و خاطرنشان کرد: تاکید مجدد ایشان بعد از برجام به دلیل روزنه امیدی است که آمریکا در مفاد برجام پیدا کرده است.

این فعال دانشجویی افزود: آمریکا سال هاست به دنبال گزینه نظامی است؛ اما با عوض شدن صحنه بازی در خاورمیانه و جهان به ناچار پای میز مذاکره آمد و دنبال نفوذ نرم و از طریق برجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید داشتن به دست دیگران برای تولید، از عوامل «نفوذ» دشمن است

چشم امید داشتن به دست دیگران برای تولید، از عوامل «نفوذ» دشمن است