مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 13:402015-11-10سياسي

حیات وحش کشور در وضعیت هشدار


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بحرانی خواندن وضعیت حیات وحش در کشور، تصریح کرد: نقش سازمان محیط زیست در تخریب حیات وحش بسیار مشهود است و انتظار داریم رییس این سازمان یک بار برای همیشه این معضلات را جدی گرفته و راهکاری برای آن در نظر بگیرد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از مشکلات حیات وحش در کشور و بی توجهی سازمان محیط زیست به این معضلات، افزود: واقعیت آن است که در سال های گذشته کم توجهی به حیات وحش باعث شده تا بسیاری از گونه های جانوری از بین روند که این امر، زنگ خطری جدی برای حوزه زیست محیطی به شمار می رود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه خشکسالی ها، استفاده نامناسب از زیستگاه های جانوری ، ورود فاضلاب به دریا و شکار بی رویه منجر به افزایش خطر انقراض شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، مشکل دیگر حیات وحش را شکار غیرمجاز و فروش حیوانات دانست و تصریح کرد: متاسفانه امروزه قاچاق حیوانات و اعضای بدن آنها بحران را در محیط زیست رقم زده است درحالی که هیچ مقام مسئولی پاسخگوی چنین وضعیتی نیست.

سعیدی با تاکید بر اینکه باید صدور پروانه شکار و فروش سلاح های شکاری در این شرایط باید مورد تجدید نظر قرار گیرد، افزود: امروزه شکارگاه ها ظرفیت این همه توزیع، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات وحش کشور در وضعیت هشدار

حیات وحش کشور در وضعیت هشدار