مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 16:112015-11-10اقتصادي

رییس شرکت عمران اندیشه خبر داد افتتاح 12 پروژه مسکن مهر اندیشه در هفته وحدت


رییس شرکت عمران شهر جدید اندیشه از افتتاح و بهره برداری 12 پروژه مسکن مهر این شهر در هفته وحدت خبر داد.

- " در غرب استان تهران در خصوص پروژه مسکن مهر شهر جدید اندیشه اظهار کرد: مسکن مهر شهر جدید اندیشه 3 هزار و 93 واحد است که 717 واحد آن در قالب خود مالکی و 2 هزار و 376 واحد نیز در قالب طرح 99 ساله است.

وی بیان کرد: ساخت 653 واحد از 717 واحد خود مالکی مسکن مهر به اتمام رسیده و این واحدها مورد بهره برداری قرار گرفته اند، پروژه ای 64 واحدی نیز در مراحل پایانی ساخت است که در صورت اتمام، پروژه خود مالکی به کل به پایان می رسد.

رییس شرکت عمران شهر جدید اندیشه تصریح کرد: پروژه 2 هزار و 376 واحدی طرح 99 ساله نیز در قالب 14 پروژه تعریف شده است که عملیات ساختمانی 12 پروژه آن پایان پذیرفته است و آب و برق این واحدها نصب شده و انشعاب گاز نیز در حال نصب است.

وی ادامه داد: از دو پروژه دیگر، پیشرفت یک پروژه حدود 80 در صد و پیشرفت دیگری در حدود 70 در صد است، امیدواریم بتوانیم در هفته وحدت سال جاری طی مراسمی این 12 پروژه را با حضور مسئولین مربوطه شهرستانی، استانی و کشوری افتتاح کرده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

رییس شرکت عمران شهر جدید اندیشه در خصوص اینکه آیا امکانات و زیر ساخت های رفاهی و عمومی برای این پروژه ها پیش بینی شده است؟ تصریح کرد: خوشبختانه پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شرکت عمران اندیشه خبر داد افتتاح 12 پروژه مسکن مهر اندیشه در هفته وحدت

رییس شرکت عمران اندیشه خبر داد افتتاح 12 پروژه مسکن مهر اندیشه در هفته وحدت