مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 19:262015-11-10سياسي

از پایگاه اطلاع رسانی شاد شو رونمایی شد


مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شاد شو با حضور هنرمندان برنامه رادیویی جمعه ایرانی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شاد شو با حضور هنرمندان و مردم برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای رضا رفیع مجری برنامه های تلویزیونی همراه بود چهره هایی همچون جواد انصافی، منوچهر آذری، هرمز شجاعی مهر، اصغر سمسارزاده، مهران امامیه، حجت الاسلام سیدمحمود دعایی و ضیایی رییس هلال احمر و .

حضور داشتند.

طبق گفته حسین توکل، مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی شاد شو از این پس برنامه های جمعه ایرانی در قالب فضای مجازی به مردم عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از سی سال تلاش در عرصه فعالیت های طنز وارد مرحله جدیدی از کار شده ایم و خوشحالی مضاعفی داریم از اینکه توانستیم با همکاری دوستان به دنیای مجازی راه پیدا کنیم.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی شاد شو تصریح کرد: این فرصت پیش آمد حالا که شرایط مهیا نیست تا از طریق رسانه ملی در خدمت مردم باشیم بتوانیم از این پنجره شادی بخش لحظات آنها باشیم.

گفتنی است برنامه جمعه ایرانی که طی سال ها از طریق شبکه رادیویی به مردم کشورمان عرضه می شد پس از یک توقف از این پس در قالب پایگاه اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پایگاه اطلاع رسانی شاد شو رونمایی شد

از پایگاه اطلاع رسانی شاد شو رونمایی شد