مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آبان 1394 ساعت 09:562015-11-11فرهنگي

روایت سینمایی فتنه 88 در «ماه گرفتگی»


فیلم سینمایی ماه گرفتگی با موضوع حوادث و رویدادهای سال 88 (پلیسی معمایی) توانست موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی در جلسه 18 آبان ماه خود با 4 فیلمنامه موافقت کرد.

اما نکته جالب در این فهرست 4 نفره حضور مهدی آذرپندار، جوان و فعال فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب به عنوان نویسنده فیلمی با موضوع فتنه 88 است.

فیلم سینمایی ماه گرفتگی به تهیه کنندگی هادی انباردار (به نمایندگی انجمن سینمای دفاع مقدس) و به کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی مهدی آذرپندار با موضوع حوادث و رویدادهای سال 88 (پلیسی معمایی) توانست موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کند.

همچنین در این جلسه فیلمنامه های پالتو شتری به تهیه کنندگی مجید شیخ انصاری و به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی با موضوع شناخت فضایل و تقبیح رذایل اخلاقی در جوانان (درام اجتماعی)، پهلوان خشمگین به تهیه کنندگی،کارگردانی و نویسندگی سیدضیاءالدین دری با موضوع جریان نخبه کشی در رژیم پهلوی(تراژدی اجتماعی)، ابد و یک روز به تهیه کنندگی سعید ملکان و به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی با موضوع طبقه ضعیف جامعه امروز و مشکلات مبتلا به آن (ملودرام خانوادگی) هم به تصویب رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سینمایی فتنه 88 در «ماه گرفتگی»

روایت سینمایی فتنه 88 در «ماه گرفتگی»