مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آبان 1394 ساعت 13:202015-11-11سياسي

منوچهر آذری: از رادیو بیرونمان کنید از پنجره می آییم


بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بار دیگر اهالی خانواده «جمعه ایرانی» را گردهم جمع کرد تا از سایت جدیدشان با عنوان «شاد شو» رونمایی شود.

- بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بار دیگر اهالی خانواده جمعه ایرانی را گردهم جمع کرد تا از سایت جدیدشان با عنوان شاد شو رونمایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مراسم رونمایی از سایت جمعه ایرانی با عنوان شاد شو روز سه شنبه با حضور هنرمندان جمعه ایرانی و جمعی از مسوولان از جمله حجت الاسلام سید محمود دعایی (مدیرمسوول روزنامه اطلاعات)، علیرضا کاظمی دینان (مدیر کل انجمن روابط عمومی کشور)، سید حسین حسینی (رییس پژوهشکده علوم انسانی)، سیدامیرمحسن ضیایی (رییس جمعیت هلال احمر) در سالن همایش نمایشگاه مطبوعات تهران برگزار شد.

اجرای این مراسم را رضا رفیع - مجری کارشناس برنامه قندپهلو - بر عهده داشت.

رضا رفیع در آغاز این مراسم ابتدا ابیاتی از شاعران بنام ایرانی از جمله مولانا که بر شادی و طنز در آن ها تأکید شده بود، بیان کرد و سپس گفت: امیدوارم برنامه جمعه ایرانی پشتوانه ای برای رسانه ملی شود و حداقل جمعه ایرانی ها و رسانه ملی به توافقاتی برسند که اخبار ناخوشایند از شبکه های ماهواره ای از جمله جم تی وی را نشنویم که این روزها برای افتتاح س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوچهر آذری: از رادیو بیرونمان کنید از پنجره می آییم

منوچهر آذری: از رادیو بیرونمان کنید از پنجره می آییم