مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آبان 1394 ساعت 13:262015-11-11سياسي

همایش تجلیل از خادمین دوره های آموزشی بسیج دانشجویی برگزار شد


همایش تجلیل از خادمین دوره های اموزشی بسیج دانشجویی با حضور 200 نفر از خواهران و برادران خادم این دوره ها با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، همایش تجلیل از خادمین دوره های آموزشی بسیج دانشجویی با حضور 200 نفر از خواهران و برادران خادم این دوره ها با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد.

در این همایش که با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب همراه بود،از خادمین دوره های آموزشی که در سال جاری به همت بسیج دانشجویی در سراسر کشور برگزار شد تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم جمعی از نمایندگان دوره های آموزشی برگزار شده گزارشاتی از برگزاری دوره ها ارائه و پیشنهادات خود را برای بهبود شرایط در سال های بعد را مطرح کردند.

10 دوره آموزشی برگزار شده توسط بسیج دانشجویی در سال جاری، با حضور هزاران دانشجوی بسیجی در تابستان بصورت متمرکز توسط سازمان بسیج دانشجویی تحت عنوان دوره های طرح ولایت، شهید چمران،خط امام،راویان نور و عناوین دیگر بوده است.

داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی طی سخنانی در این همایش اظهار داشت: امسال 5 هزار دانشجو بطور کلی در 97 روز آموزش دیده اند، یعنی چیزی حدود 380 هزار نفر روز دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از خادمین دوره های آموزشی بسیج دانشجویی برگزار شد

همایش تجلیل از خادمین دوره های آموزشی بسیج دانشجویی برگزار شد