مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آبان 1394 ساعت 16:352015-11-11بين الملل

انتقاد کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری آرژانتین از دولت های آمریکای لاتین


کاندیدای ریاست جمهوری اپوزیسیون آرژانتین در اظهاراتی از دولت های چپگرا در آمریکای لاتین انتقاد کرده و وعده داد که در راستای منفعت همگانی، آرژانتین را اداره خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مائوریسیو ماکری، کاندیدای ریاست جمهوری اپوزیسیون آرژانتین که یک فرد تجارت دوست است، به تشریح دیدگاه خود درباره پست ریاست جمهوری پرداخته و گفت، رویکرد وی توسعه قرن بیست ویکمی است که در مقابل سوسیالیسم قرن بیست ویکمی که از جانب هوگو چاوز، رییس جمهور فقید ونزوئلا و نیکولاس مادورو جانشین وی و دیگر رهبران آمریکا جنوبی در پیش گرفته شده، قرار می گیرد.

ماکری با این گونه توصیف کردن خود بر وعده اصلاحات اقتصادی مهم برای رفع مشکلات اقتصادی آرژانتین و ایجاد دولتی براساس خرد جمعی تاکید کرد.

ماکری به گروهی از خبرنگاران خارجی گفت: ایدئولوژی ما حل مشکلات و انجام درست امور است.

این اظهارات ماکری در حالی مطرح می شود که نتیجه وی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین در 25 اکتبر بهتر از حد انتظار بود.

ماکری که شهردار در حال کناره گیری بوئنوس آیرس است، در این رقابت 34 درصد رای کسب کرد و رقیب وی دانیل سیولی، کاندیدای حزب حاکم و فرماندار استان بوئنوس آیرس نیز 37 درصد رای کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری آرژانتین از دولت های آمریکای لاتین

انتقاد کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری آرژانتین از دولت های آمریکای لاتین