مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آبان 1394 ساعت 12:552015-11-12پزشكي

آغاز همایش بین المللی ام اس در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما دبیر علمی دوازدهمین همایش بین المللی ام اس ایران گفت: این همایش به منظور ارائه تازه های علمی در باره علل بروز این بیماری و راهکارهای درمان آن امروز در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری آغاز به کار کرد.

عابدینی تازه های تشخیصی و درمانی ، جنبه های نورو سایکولوژی ، اقدامات پرستاری و توانبخشی ،آینده ام اس ، استراتژی های مرتبط با کیفیت زندگی ، ایپدمولوژی ام اس ، ایمونولوژی و ام اس ، ژنتیک و ام اس ، حاملگی و ام اس و تغذیه و ام اس را از مهمترین محورهای این همایش دو روزه اعلام کرد.

او افزود: 300 پزشک متخصص مغز و اعصاب ، داروساز، فیزیوتراپیست، زنان و زایمان ، داخلی و پرستار از ایران و کشورهای آلمان، ایتالیا ، کانادا و سوریه در این همایش حضور دارند.

به گفته دبیر علمی دوازدهمین همایش بین المللی ام اس ایران پزشکان داخل و خارج کشور 255 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال کردند که در نهایت 174 مقاله پذیرفته شد که 31 مقاله بصورت سخنرانی ارائه می شود و بقیه هم در قالب پوستر و کتابچه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

نائب رییس انجمن ام اس ایران هم در این همایش تعداد مبتلایان شناسایی شده این بیماری را در کشور تاکنون 60 هزار نفر اعلام کرد و گفت: متوسط سن ابتلا به ام اس در کشور ما 27سال است و شیب ابتلاء به این بیماری در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش بین المللی ام اس در مازندران

آغاز همایش بین المللی ام اس در مازندران