مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آبان 1394 ساعت 18:062015-11-12اقتصادي

فارس خبر می دهد پیش بینی 13 میلیارد ریال برای تامین آب شرب هچیرود


برای تامین آب شرب به شهر هچیرود که شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب رسانی است، 13 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

- " از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، به منظور افزایش توان تامین آب مشترکان شهر هچیرود، کلنگ احداث یک حلقه چاه در عباسکلای چالوس به زمین زده شد.

در راستای رفع کمبود و افزایش فشار آب در شهر هچیرود حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار 400 میلیون تومان و پیش بینی آبدهی 20 الی 25 لیتر در ثانیه و زیرپوشش قرار دادن یک هزار و 500 خانوار در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی این طرح با حضور نماینده مردم نوشهر، چالوس، کلاردشت و مرزن آباد در مجلس، مدیرعامل آبفای شهری مازندران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

در مجموع برای تامین آب شرب به شهر هچیرود در دراز مدت که شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب رسانی است 13 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

  *خرید 15 دستگاه دیزل ژنراتور برای مقابله با بحران احتمالی در خبر دوم از روابط عمومی آبفای شهری مازندران آمده، مدیر انرژی و سیستم های تله متری و کنترل آبفای شهری مازندران گفت: دوره آموزشی آشنایی با چگونگی بهره برداری و نگهداری از دیزل ژنراتورهای اضطراری ویژه تاسیسات آب شرب و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد پیش بینی 13 میلیارد ریال برای تامین آب شرب هچیرود

فارس خبر می دهد پیش بینی 13 میلیارد ریال برای تامین آب شرب هچیرود