مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آبان 1394 ساعت 19:152015-11-12سياسي

روایت «کمان» در نشست «انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس»


نشست «با یاد کمان» با حضور مدیر مسئول و سردبیر این نشریه حوزه دفاع مقدس در تالار گفت وگوی شماره یک بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و به همت «انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس» برگزار شد.

- نشست با یاد کمان با حضور مدیر مسئول و سردبیر این نشریه حوزه دفاع مقدس در تالار گفت وگوی شماره یک بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و به همت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) در این نشست، مرتضی سرهنگی که به مدت هشت سال سردبیری دوهفته نامه کمان را بر عهده داشت در سخنانی گفت: این نشریه در حقیقت جزو نشریات اعتباری جامعه مطبوعاتی ما محسوب می شود.

از اهداف مهم این نشریه آن بود که هیچ وقت نمی خواست تیراژاش برای تکافوی مالی افزایش یابد و یکی از دلایلی که موجب شد این نشریه بعد از هشت سال در شماره 200 جوانمرگ شود همین بود که نخواست ذره ای از کیفیت اش و شرافتی که داشت عدول کند.

سرهنگی ادامه داد: معمولا نشریات دو عمر دارند: یک عمر تیراژی و دیگری عمر محتوایی.

معمولا هنگامی که این دو عمر از یکدیگر مستقل می شوند نشریاتی که اعتباری هستند مانند کمان و از عمق علمی و ادبی برخوردار هستند یادشان در خاطره ها باقی خواهد ماند و عمر محتوایی آن ها با پایان عمر تیراژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «کمان» در نشست «انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس»

روایت «کمان» در نشست «انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس»