مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آبان 1394 ساعت 11:412015-11-13سياسي

دانشجو: جبهه یکتا به انتخابات مجلس ورود پیدا می کند


عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا با بیان اینکه جبهه یکتا به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا می کند، گفت: این جبهه در انتخابات با گفتمان امام و انقلاب حتماً به همگرایی جریان اصول گرایی کمک و نقش خود را ایفا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، کامران دانشجو عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا با اشاره به آخرین فعالیت های تشکل متبوعش اظهار داشت: جبهه یکتا جبهه کارآمدی و تحول ایران اسلامی است که از وزرای دولت نهم و دهم تشکیل شده و نمی تواند نسبت به وضعیت کشور بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: جبهه یکتا در انتخابات مجلس در مسیر اصول گرایی و با گفتمان امام و انقلاب حتماً به همگرایی جریان اصول گرایی کمک می کند و نقش خود را در این انتخابات ایفا خواهد کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه یکتا وارد انتخابات می شود، گفت: جبهه یکتا حتماً نقش خود را در راستای همگرایی اصول گرایان با گفتمان کارآمدی و تحول و امام و انقلاب ایفا کرده و حتماً ورود پیدا خواهد کرد و به همگرایی در اصول گرایی کمک خواهند کرد.

دانشجو با بیان اینکه جبهه یکتا نقش خود را در هر مقطعی که احساس کند می خواهد به گفتمان امام و انقلاب صدمه ای وارد شود، ایفا خواهد کرد، یادآور شد: انتخابات مجلس نیز یکی از همین موارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو: جبهه یکتا به انتخابات مجلس ورود پیدا می کند

دانشجو: جبهه یکتا به انتخابات مجلس ورود پیدا می کند