مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آبان 1394 ساعت 12:102015-11-14سياسي

مأموریت دستگاه ها برای ارائه طرح های عملی در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی


یک عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در سال جاری بین دستگاه های مختلف هم در زمینه خانواده و هم در زمینه آسیب های اجتماعی هم افزایی به وجود می آید، - گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستگاه ها ماموریت داده است که تا پایان سال طرح های عملی خود را در زمینه خانواده ارائه دهند.

دکتر محمود گلزاری در گفت وگو با خبرنگار سرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: در سال 94 در حوزه خانواده دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسات منظمی را هر هفته هم برای سازمان های مردم نهاد و هم برای نهادها و وزارتخانه های دولتی برگزار می کند تا این سازمان ها و نهادها، فعالیت ها و تجربه های خود را در حوزه های متعدد ازدواج مانند ترغیب به ازدواج، تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

وی در ادامه گفت: درجلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی صاحبنظران حوزه خانواده، سازمان های مردم نهادی که در این زمینه طرح های عملی دارند و همچنین از دستگاه های دولتی مسئول دعوت می شوند.

مشاور وزیر ارشاد در امور جوانان و خانواده با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در حوزه ازدواج و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهارکرد: معاونت های فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حوزه خانواده به صورت جدی فعال شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت دستگاه ها برای ارائه طرح های عملی در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی

مأموریت دستگاه ها برای ارائه طرح های عملی در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی