مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آبان 1394 ساعت 15:462015-11-15سياسي

دومین جشنواره ملی آیین دوستی فراخوان داد


دومین جشنواره ملی آیین دوستی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان روز دوشنبه با انتشار پوستر و شیوه نامه جدید فراخوان داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران با اعلام این خبرگفت: امسال علاوه بر چهار بخش: فردی، گروهی، اختصاصی انجمنی ها و ویژه (نامه ای به دوست مسلمانم) برای دانش آموزان، بخش مجزایی نیز برای شرکت عموم فرهنگیان و مربیان اتحادیه های انجمن های اسلامی برای نخستین بار در جشنواره پیش بینی شده است.

محمدمهدی سلیمی افزود: برای بخش فردی دانش آموزی جشنواره قالب های: مقاله پنج پاراگرافی، داستان و خاطره، عکس نوشت، نامه نگاری، گزارش نویسی و فیلم کوتاه و انیمیشن و برای بخش گروهی قالب های: نشریه و روزنامه دیواری و نمایشنامه رادیویی پیش بینی شده است.

وی توضیح داد: بخش ویژه نامه ای به دوست مسلمانم با هدف ایجاد فرصت تمرین تعامل و تقویت وحدت و انسجام بین نوجوانان ایرانی با یکدیگر و سایر مسلمان جهان، در نظر گرفته شده و دانش آموزان می توانند علاوه بر شرکت در هر یک از موضوعات و بخش های دیگر در این بخش نیز شرکت نمایند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران تصریح کرد: بخش اختصاصی این جشنواره صرفاً ویژه دانش آموزان عضو هیئت های مرکزی انجمن های اسلامی مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی آیین دوستی فراخوان داد

دومین جشنواره ملی آیین دوستی فراخوان داد