مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آبان 1394 ساعت 16:512015-11-15اقتصادي

خراسان شمالی امسال 860 میلیارد تومان اعتبار عمرانی دارد


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: انتظار می رود امسال 860 میلیارد تومان اعتبار عمرانی از منابع مختلف به استان تزریق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مجید پور عیسی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال قرار است 112 میلیارد تومان از این میزان از محل منابع طرح های استانی مصوب و 44 میلیارد تومان از محل طرح های ملی استانی شده تخصیص یابد.

وی افزود: همچنین 100 میلیارد تومان از محل استانی، 78 میلیارد تومان از محل استانی ماده 180، 52 میلیارد تومان از محل ماده 180 ملی استانی شده، 9 میلیارد تومان از محل حوادث و چهار میلیارد تومان از محل مدیریت بحران به استان تخصیص یابد.

پور عیسی بابیان اینکه توزیع اعتبارات بر اساس توزیع جمعیت و مساحت انجام می شود گفت: البته میزان توسعه یافتگی و نیازمندی ها برای رسیدن به میانگین های استانی، سبب شده تا گاهی شاهد افزایش میزان اعتبارات اختصاصی به مناطق محروم همچون راز و جرگلان و یا فاروج باشیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: امسال از محل سفر رهبر معظم انقلاب نیز 140 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است که در بخشی در خزانه و بخشی نیز به حساب دستگاه های اجرایی واریزشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی امسال 860 میلیارد تومان اعتبار عمرانی دارد

خراسان شمالی امسال 860 میلیارد تومان اعتبار عمرانی دارد