مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آبان 1394 ساعت 19:152015-11-15بين الملل

حملات پاریس، رهگیری داعش و نبرد اطلاعاتی


پذیرش مسئولیت حملات صورت گرفته در پاریس که 129 کشته برجای گذاشت از سوی داعش، هشداری جدی به ارزیابی های اطلاعاتی آمریکا نسبت به این گروه است که می تواند دست به حملاتی با سازماندهی بالا و گسترده بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری آسوشتیدپرس در گزارش نوشت: حملات روز جمعه در پاریس فرانسه یادآور افزایش و تعدد دشواری های آژانس های اطلاعاتی غربی و آمریکایی در رهگیری داعش است و بیانگر این مساله است که تلاش های آنها برای انجام رهگیری مظنونان داعش رو به سختی و روزهای تاریک می گذارد.

مقام های سابق و کنونی اطلاعاتی گفته اند که در یکسال گذشته مظنونان تروریستی داعش از روشهای بسیار پیچیده ای برای کدگذاری ارتباطات بهره برده و از نرم افزارهای جدید چون "Tor" که آژانس های اطلاعاتی قادر به رهگیری آنها نیستند، استفاده کرده اند – تغییری که برخی از مقام ها می گویند به واسطه افشاگری های ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا روندی سریع یافته است.

نتیجه این اقدامات از سوی داعش را می توان در حملات روز جمعه پاریس شاهد بود: دست کم هشت تروریست مسلح به سلاح گرم و کمربندهای انتحاری که اکثرا مورد حمایت شبکه ای بودند توانستند این حمله با این تعداد کشتار را بدون آنکه آژانس های اطلاعاتی فرانسه و غربی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات پاریس، رهگیری داعش و نبرد اطلاعاتی

حملات پاریس، رهگیری داعش و نبرد اطلاعاتی