مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آبان 1394 ساعت 12:052015-11-16فرهنگي

نماینده افغانستان را به اسکار راه ندادند


آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فیلم «آرمان شهر» نماینده افغانستان را فاقد شرایط لازم برای حضور در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار سال 2016 معرفی کرد.

- آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فیلم آرمان شهر نماینده افغانستان را فاقد شرایط لازم برای حضور در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار سال 2016 معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم آرمان شهر به فهرست بلند بالایی از فیلم هایی پیوست که در طول این سال ها نتوانستند حائز شرایط سخت آکادمی اسکار باشند و به دلیل به اندازه کافی خارجی نبودن از رقابت در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار در سال 2016 بازماند.

این فیلم به کارگردانی حسن ناظر نتوانست شرایط لازم بر اساس قانون 13 بخش A مربوط به فیلم های خارجی را کسب کند که براساس آن یک فیلم خارجی باید دارای دیالوگ هایی غالبا غیرانگلیسی باشد و به بیان دیگر فیلم آرمان شهر دارای بیش از حد دیالوگ های انگلیسی و در محتوای فیلم به زبان دَری است.

پیش از این فیلم های معرفی شده از سوی سینمای چین و پاناما نیز از سوی آکادمی اسکار رد شده بودند اما این کشورها فرصت مورد نیاز برای جایگزینی فیلم جدید را داشتند اما سینمای افغانستان با توجه به مهلت قانونی نمایش آثار که از سوی آکادمی 12 نوامبر اعلام شده بود، دیگر شانسی برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده افغانستان را به اسکار راه ندادند

نماینده افغانستان را به اسکار راه ندادند