مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آبان 1394 ساعت 21:212015-11-17پزشكي

مشاور وزیر کشور: زنانی که پیشرفت می خواهند باید خلاق و کارآفرین باشند


زنان اگر می خواهند به پیشرفتی دست یابند از خود آغاز کرده و ایده های کارآفرینی و تولید ثروت داشته باشند.

- " از اهواز، فهیمه فرهمندپور در حاشیه نشست با بانوان نخبه استان خوزستان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشتغال ما باید اشتغال با توجیه زنانه باشد نه رقابت با کار مردانه و این امر موجب استقبال نکردن زنان از کار نیمه وقت شده است.

وی افزود: زنی که بتواند توانایی های خود را شناسایی کرده و مسئولیت های اجتماعی خود را درک کند قطعا از سلامت و بهداشت روانی بالایی برخوردار است.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه در میان زنان خانه دار ما آمار بالای افسردگی و در میان زنان شاغل آمار بالای فرسودگی مشاهده می شود اضافه کرد: یکی از موارد شایع در بین زنان افسردگی بوده و این حس به دلیل احساس مفید واقع نبودن در جامعه و نداشتن برنامه و اعتماد به نفس در آنها رو به افزایش است.

فرهمندپور با بیان اینکه کار نیمه وقت زنان از زمان دولت های قبل تاکنون مطرح بوده و این طرح هنوز به صورت جدی جا نیفتاده است خاطرنشان کرد: علت این امر خود زنان هستند و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دولت تنها هماهنگ کننده، بسترساز و تسهیل کننده مسیر برای پیشرفت بانوان است و زنان اگر می خواهند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر کشور: زنانی که پیشرفت می خواهند باید خلاق و کارآفرین باشند

مشاور وزیر کشور: زنانی که پیشرفت می خواهند باید خلاق و کارآفرین باشند