مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آبان 1394 ساعت 13:462015-11-18سياسي

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد اجرای 3 پروژه بندری در شهرستان عسلویه


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرای 3 پروژه بندری در شهرستان عسلویه خبر داد.

- " از عسلویه، محمد راستاد ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه بنادر استان از اساسی ترین ماموریت های اداره بنادر و دریانوردی استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: استان بوشهر از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه و پیشرفت در حوزه بندری و دریایی برخوردار است و تاکنون اقدامات زیادی در این مسیر انجام داده ایم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با راه اندازی بندر نگین که از مصوبات ارزشمند سفر رییس جمهور محترم و کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر است، ظرفیت تخلیه و بارگیری استان بوشهر به 2 برابر افزایش می یابد و به فضل خدا در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

راستاد تصریح کرد: جزیره نگین بر اساس برنامه زمان بندی شده در حال اجراست و بر اساس برنامه اعلام شده شاهد تکمیل این پروژه خواهیم بود.

وی بیان کرد: بندر عسلویه نیز از بنادر فعال و مهم در صادرات و واردات است و توسعه این بندر امری بسیار مهم و اساسی به شمار می رود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرای 3 پروژه بندری در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: لایروبی اسکله بندر عسلویه، تملک اسکله و همچنین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد اجرای 3 پروژه بندری در شهرستان عسلویه

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد اجرای 3 پروژه بندری در شهرستان عسلویه