مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آبان 1394 ساعت 13:502015-11-18سياسي

نمایشگاه مطبوعات از نگاه «جمعه ایرانی »ها


سردبیر برنامه ی قدیمی «جمعه ایرانی» گفت: بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی برای ما به عنوان فرصتی ایده آل جهت دیدار رو در رو با علاقمندان بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه های فراگیر مجالی شد تا پس از سه دهه تلاش پیگیر در عرصه رسانه ملی، - سردبیر برنامه ی قدیمی جمعه ایرانی گفت: بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی برای ما به عنوان فرصتی ایده آل جهت دیدار رو در رو با علاقمندان بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه های فراگیر مجالی شد تا پس از سه دهه تلاش پیگیر در عرصه رسانه ملی، اینک در قالبی تازه ملاقاتشان کنیم.

وی افزود: شوق و شور اطلاع رسانی دست اندرکاران شادشو از یک سو استقبال پرحرارت مردم و شخصیت ها از سوی دیگر، جلوه خاصی به فضای داخل و اطراف غرفه شادشو در محیط نمایشگاه می داد.

*** سعید توکل در گفت وگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا، درباره ی ارزیابی خود از نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: حضور هنرمندان مردمی و ملاحظه آثار هنری صوتی و تصویری از پنجره ی جدید از نکات جالب توجه یک هفته برگزاری نمایشگاه بود.

وی ادامه داد: تقریباً عموم بازدیدکنندگان غرفه ما ضمن بیان خاطرات شیرین گذشته از برنامه های صبح جمعه رادیو، اظهار گله مندی از توقف آن داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مطبوعات از نگاه «جمعه ایرانی »ها

نمایشگاه مطبوعات از نگاه «جمعه ایرانی »ها