مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آبان 1394 ساعت 17:202015-11-18سياسي

مشاور وزیر کشور: 60 درصد معتادان کشور متاهل هستند


مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفت: 60 درصد معتادان چه مرد و چه زن متاهل هستند و این یعنی خانواده­ های ما از کارایی لازم برای ایجاد ترمز و مقابله با آسیب­ های اجتماعی برخوردار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، فهیمه فرهمندپور در کنگره ملی خانواده سالم که امروز (27 آبان ماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مراکز علمی و تحقیقاتی باید هر چه بیشتر پژوهش­ ها و تحقیقات را به مشکلات و معضلات معطوف کنند.

وی با بیان این که آسیب­ شناسی حوزه­ های اجرایی و علمی لازم است، افزود: میان حوزه ­های پژوهشی و تحولات اجتماعی فاصله وجود دارد و پژوهش­ ها از تحولات اجتماعی عقب افتاده و برای تحولات جدید پاسخی نداریم.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده تصریح کرد: در کشور ظرفیت دانشجویی و علمی بالایی وجود دارد و پایان نامه­ ها و رساله­ های بسیاری سالانه تولید می ­شوند ولی یک مدیر اجرایی برای پاسخ دادن به نیازها، دست خالی است.

فرهمندپور با اشاره به فاصله میان دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی گفت: در حوزه علوم انسانی و علوم رفتاری ارتباط میان دانشگاه­ ها و دستگاه­ های اجرایی ضعیف است و فاصله بسیاری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر کشور: 60 درصد معتادان کشور متاهل هستند

مشاور وزیر کشور: 60 درصد معتادان کشور متاهل هستند