مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آبان 1394 ساعت 09:352015-11-20بين الملل

تسلط ارتش سوریه بر ارتفاعات راهبردی منطقه لاذقیه


نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسیه کنترل ارتفاعات و مواضع راهبردی در منطقه لاذقیه را به دست آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسیا ، یک منبع نظامی سوریه از کنترل بر روستای شمیسه و چند ارتفاع جبل الزویک در منطقه شمال لاذقیه خبر داد و افزود یگان های ارتش و نیروهای مسلح با همکاری نیروهای مردمی و با پشتیبانی جنگنده های روسیه کنترل روستای شمیسه و منطقه 482 و ارتفاعات مهم منطقه جبل الزویک را به دست آوردند و به پیشروی تا نابودی تروریست ها در بخش شمالی لاذقیه ادامه دادند.

همچنین یگانی از ارتش و نیروهای مسلح با همکاری گروه های دفاع مردمی بر منطقه 803 در جنوب شرقی quotation mark کسب quotation mark مسلط شدند و به پیشروی به طرف تپه های اطراف ادامه دادند که به کشته شدن شمار زیادی از تروریست ها و انهدام تجهیزات نظامی آنان منجر شد.

یگانی از ارتش و نیروهای مسلح با همکاری نیروهای مردمی کنترل خود را بر تپه الرشوان پس از انهدام اخرین مقر تروریست ها و انهدام تسلیحات آنان در این منطقه استحکام بخشیدند.

نیروهای هوایی ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست ها را در ارتفاعات 1112 و 1154 و الرقرقیه ، رویسه ، شیخو ، عرافیت التحتا ، عرافیت الفوقا در منطقه لاذقیه هدف قرار دادند که به انهدام مقرها و خودروها و تسلیحات و تجهیزات نظامی آنان منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط ارتش سوریه بر ارتفاعات راهبردی منطقه لاذقیه

تسلط ارتش سوریه بر ارتفاعات راهبردی منطقه لاذقیه