مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آبان 1394 ساعت 10:562015-11-21سياسي

4ماموریت بازداشت شدگان رسانه ای؛ وطن فروشی با حقوق ارزی


اعضای شبکه فعالان رسانه ای که اخیرا بازداشت شده اند 4 ماموریت را در داخل ایران بر عهده داشته و برای انجام آن بطور مستمر و با رعایت اصول حفاظتی حقوق دریافت می کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم" به نقل از خبرگزاری مهر، منابع مطلع می گویند شبکه شبه رسانه ای داخلی که اخیرا با آن برخورد شد، یک شبکه ریشه دار، هوشمند، دارای ارتباطات ارگانیک، وسیع و طولانی مدت با نهادهای مرتبط با سرویس های اطلاعاتی امریکا، انگلستان و هلند در بیرون از ایران بوده است.

دو هفته پیش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد شبکه ای از فعالان حوزه های رسانه و شبکه های اجتماعی را بازداشت کرده است.

اطلاعات تازه دریافت شده نشان می دهد این شبکه اگرچه ظاهرا مشغول کار رسانه ای بوده و در فضای رسانه ای کشور حضور داشته، اما در واقع به طور کامل اصول پنهان کاری از جمله ایجاد پوشش، ملاحظات حفاظتی و استفاده از نام مستعار در تولیداتش را رعایت می کرده و در زمانی طولانی به این شکل با بیرون از ایران مرتبط بوده است.

منابع مرتبط با موضوع به خبرگزاری مهر" گفتند این شبکه داخلی، مرتبط با یک سلسله مراتب هدایت و کنترل در بیرون از ایران بوده که افرادی همچون حسین باستانی ، مسعود بهنود و م -ع آن را در قالب نهادهایی همچون بی بی سی فارسی و وب سایت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4ماموریت بازداشت شدگان رسانه ای؛ وطن فروشی با حقوق ارزی

4ماموریت بازداشت شدگان رسانه ای؛ وطن فروشی با حقوق ارزی