مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آبان 1394 ساعت 12:102015-11-21سياسي

باهنر: همه مجالس در کمک به محرومان، حریص بوده اند


محمدرضا باهنر با بیان اینکه همه مجالس در دوره های مختلف در کمک به محرومان و اقشار ضعیف جامعه حریص بوده اند گفت: از حریص بودن نمایندگان در کمک به محرومان باید حداکثر استفاده را بکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، نایب رییس مجلس شوای اسلامی دردومین مجمع حقوقدانان وکلای نیکوکار که در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: در مجموع در همه مجالس شورای اسلامی روحیه نمایندگان در کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه قوی بوده و در این مسیر کوتاهی نکردند، البته ممکن است گاهی راه حل های درست پیدا نکنیم و یا در زمینه ای با دولت به تفاهم نرسیم اما در راستای کمک به اقشار محروم جامعه عملکرد مجالس تا به حال نشان داده اند که در این زمینه حریص بوده است.

باهنر با اشاره به اینکه در حال حاضر شاخص های آسیب های اجتماعی در کشور در نقطه مطلوب نیست و این شاخص ها فریاد می زنند که محرومین کشور تحت فشار هستند تصریح کرد: مثل شاخص های آلودگی هوا که در حال حاضر در آستانه بحران است برخی از آسیب های اجتماعی به اندازه ای هستند که نسبت به آنها نگرانی جدی وجود دارد.

وی به موضوع طلاق و آسیب های آن برای خانواده زن ،مرد، و بچه های طلاق اشاره کرد و گفت: نسبت طلاق به ازدواج در حد و شان جامعه اسلامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: همه مجالس در کمک به محرومان، حریص بوده اند

باهنر: همه مجالس در کمک به محرومان، حریص بوده اند