مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آبان 1394 ساعت 15:302015-11-21فناوري

ویندوز مایکروسافت سی ساله شد


اگر از قدیمی های دنیای کامپیوتر باشید حتماً سیستم عامل داس را به خاطر دارید، مایکروسافت با انتشار داس قدم به عرصه سیستم عامل ها گذاشت اما دیری نپایید که سیستم عامل ویندوز جایگزین داس شد تا تجربه تمام عیار کار با کامپیوتر را برای کاربران به ارمغان آورد، - 29 آبان ماه سال 1364 مایکروسافت اولین نسخه ویندوز را معرفی کرد.

به احتمال زیاد در حال مطالعه این خبر از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت استفاده می کنید، اگر این طور است بد نیست بدانید این سیستم عامل در حال حاضر سی سال عمر دارد و مایکروسافت سی سالگی اش را جشن می گیرد.

اگر از قدیمی های دنیای کامپیوتر باشید حتماً سیستم عامل داس را به خاطر دارید، مایکروسافت با انتشار داس قدم به عرصه سیستم عامل ها گذاشت اما دیری نپایید که سیستم عامل ویندوز جایگزین داس شد تا تجربه تمام عیار کار با کامپیوتر را برای کاربران به ارمغان آورد، 29 آبان ماه سال 1364 مایکروسافت اولین نسخه ویندوز را معرفی کرد.

ویندوز از آن زمان تاکنون توانست جای خود را در دل کاربران باز کند و در مدت این سی سال شاهد پیشرفت های زیادی بوده است.

جالب است بدانید ویندوز 10 که در حال حاضر آخرین و جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت به حساب می آید نسبت به اولین نسخه ویندوز تغییرات زیادی کرده اما هنوز هم قسمت هایی نظیر اسکرول کردن پنجره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویندوز مایکروسافت سی ساله شد

ویندوز مایکروسافت سی ساله شد