مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آذر 1394 ساعت 00:252015-11-21سياسي

زنگنه: رابطه ایران و روسیه محدود به دوران تحریم نخواهد بود


وزیر نفت با اشاره به مخالفت ها و موافقت های اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز درباره ادامه ارتباطات ایران با روسیه در زمینه انرژی تصریح کرد که رابطه ایران با روسیه به دوران تحریم محدود نخواهد بود و ایران روابط پایدار و درست خود را با این کشور ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بیژن زنگنه در حاشیه نشست اعضای مجمع صادرکننده گاز با بیان به اینکه در جلسه انتخاب دبیرکل این مجمع بحث های فشرده و سنگینی در گرفت، اظهار کرد: در ابتدا ادامه دبیرکلی دکتر عادلی به رای گذاشته شد که مجموعا 6 رای گرفت.

سپس کشورهای روسیه، لیبی و نیجریه کاندیداهای خود را اعلام کردند که طی دو مرحله کاندیدای روسیه به نفع ایران و کاندیدای لیبی به نفع نیجریه کنار رفت.

وی ادامه داد: سپس در رای گیری، دکتر عادلی 6 رای و کاندیدای نیجریه نیز 6 رای به دست آورد که در نهایت این کاندیدا نیز به نفع ایران کناره گیری کرد و دکتر عادلی بار دیگر انتخاب شد.

وزیر نفت با بیان اینکه بحث صادرات LNG به عمان هنوز در همان بخش کلیات باقی مانده است، افزود: با وزیر انرژی روسیه نیز پس فردا دیداری خواهم داشت و طی این مدت تلاش می کنم که با تمام وزرای دعوت شده مذاکره داشته باشم.

زنگنه با تاکید بر اینکه ایران آماده گازرسانی به عراق است، خاطرنشان کرد: عراقی ها باید خود را برای دریافت گاز آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: رابطه ایران و روسیه محدود به دوران تحریم نخواهد بود

زنگنه: رابطه ایران و روسیه محدود به دوران تحریم نخواهد بود