مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آذر 1394 ساعت 11:212015-11-22اقتصادي

دولت دیشب بنزینهای 700 تومانی را سوزاند/ فروش کارتی سوخت فعلا ادامه می یابد


معاون وزیر نفت با بیان اینکه از امروز عرضه بنزین در کل کشور به صورت تک نرخی انجام می شود، گفت: وزارت نفت کماکان نسبت به عرضه کارتی بنزین تاکید دارد اما سناریوهای مختلف در این باره در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "عباس کاظمی با بیان اینکه از بامداد امروز اول آذرماه با حذف و ابطال سهمیه های بنزین 700 تومانی، عرضه بنزین در کل کشور به صورت تک نرخی انجام می شود، گفت: بر این اساس از امروز هر لیتر بنزین معمولی با قیمت 1000 تومان و بنزین سوپر با قیمت 1200 تومان عرضه می شود.

معاون وزیر نفت با اعلام اینکه در شرایط فعلی عرضه بنزین صرفا با استفاده از کارت هوشمند سوخت جایگاهداران و یا کارت های شخصی انجام می شود، تصریح کرد: هم اکنون دو سناریو برای عرضه کارتی بنزین روی میز است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اظهارداشت: تاکنون هیچ گونه تصمیم گیری برای حذف کارت بنزین انجام نشده اما کار کارشناسی این طرح آغاز شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فعلا عرضه بنزین با استفاده از کارت انجام می شود، بیان کرد: هرگونه تصمیم گیری درباره حذف کارت و عرضه بنزین بدون کارت هوشمند سوخت اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دیشب بنزینهای 700 تومانی را سوزاند/ فروش کارتی سوخت فعلا ادامه می یابد

دولت دیشب بنزینهای 700 تومانی را سوزاند/ فروش کارتی سوخت فعلا ادامه می یابد