مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آذر 1394 ساعت 15:052015-11-22اقتصادي

صدور 715 مجوز پرواز به نجف و بغداد


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از صدور 715 مجوز پرواز فوق العاده و برنامه ای به مقاصد نجف و بغداد به مناسبت اربعین خبرداد و گفت: نرخ های مصوب سازمان هواپیمایی برای مقاصد عتبات تنها برای4 تا 18 آذر بوده و پس از آن تابع قیمت های رقابتی و آزاد است.

محمد خداکرمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مجوز 533 پرواز به مقصد نجف و 29 پرواز نیز به مقصد بغداد است.

وی افزود: علاوه بر پروازهای فوق العاده 153 پرواز برنامه ای به مقاصد پروازی نجف و بغداد انجام می شود که 110 پرواز مربوط به نجف و 43 پرواز نیز به مقصد بغداد خواهد بود.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه پروازهای عتبات با همکاری 10 شرکت هواپیمایی ایرانی ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور، کیش ایر، معراج، قشم ایر، آسمان، نفت، کاسپین، زاگرس و دو شرکت هواپیمایی عراق ایر و فلای بغداد انجام می شود، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی بر روند فروش بلیت و جلوگیری از گران فروشی نظارت دارند، علاوه بر این دستگاه هایی خارج از سازمان هواپیمایی نیز بر قیمت ها نظارت خواهند داشت.

خداکرمی با بیان اینکه تقریبا ظرفیت پروازهای عتبات در ایام منتهی به اربعین حسینی تکمیل شده است افزود: طبق بررسی ها و گزارشات دریافتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 715 مجوز پرواز به نجف و بغداد

صدور 715 مجوز پرواز به نجف و بغداد