مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آذر 1394 ساعت 20:402015-11-22فرهنگي

تجلیل از خادمان کتاب خراسان رضوی


با تجلیل از 19 خادم فرهنگی در مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی امروز در این همایش در محل تالار فردوسی جهاد دانشگاهی مشهد اظهار کرد: برگزاری بیست و سومین دوره هفته کتاب در جمهوری اسلامی نشان از توجه و اهمیت ویژه ای است که ما برای کتاب قائل هستیم.

امینی با بیان اینکه مردم ما هنوز به مطالعه به عنوان یک ضرورت نگاه نمی کنند، عنوان کرد: هنوز نگاه اوقات فراغتی به کتاب در جامعه ما وجود دارد.

او ادامه داد: با وجود تمام تلاش هایی که صورت می گیرد متاسفانه با کاهش شمارگان کتاب ها روبرو هستیم که حل آن نیازمند عزم عمومی و برنامه ریزی گسترده در بخش های مختلف است.

در این مراسم از انتشارات گراد، 110، فرانگیزش، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انتشارات امام رضا(ع) به عنوان انتشارات برتر تجلیل شد.

همچنین، سعید عاکف نویسنده کتاب خاک های نرم کوشک، سیده نگار اسعدی، پویا نظافتی، مریم جهان گشته، هادی استادی مقدم و دکتر سعید حسینیان به عنوان نویسنده برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه این نشست، مرکز اسناد و کتابخانه ملی خراسان رضوی، نهادکتابخانه های عمومی استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدا و سیمای خراسان رضوی، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، روزنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خادمان کتاب خراسان رضوی

تجلیل از خادمان کتاب خراسان رضوی