مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آذر 1394 ساعت 09:102015-11-23بين الملل

دبکافایل: حضورجنگنده های ایران در آسمان سوریه برای نخستین بار


برای نخستین بار جنگنده های ایرانی در کنار جنگنده های روسیه در حریم هوایی سوریه دیده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، وبگاه نشریه صهیونیستی دبکافایل در گزارش اختصاصی خود نوشت: چندین تصاویر ویدئویی که ظاهرا وزیر دفاع روسیه آنها را منتشر کرده است، برای نخستین بار حضور جنگنده های اف چهارده و میگ بیست و نه ایران را در آسمان سوریه نشان می دهند.

در تصاویری که مجله ایتالیایی اویشنیست quotation mark The Aviationist, quotation mark منتشر کرده است، جنگنده های ایرانی بمب افکن های روسی، از جمله توپولوف تی یو صد و شصت- سنگین ترین، سریعترین و مخرب ترین بمب افکنی که تا کنون ساخته شده است- را در ماموریت هایی به فاصله صد و پنجاه کیلومتری مرزهای شمالی اسراییل اسکورت می کنند.

جنگنده های قدیمی اف چهارده ساخت آمریکا در دهه 1970، زمانی که شاه در قدرت بود، به ایران فروخته شد و نیروی هوایی از نو سازماندهی شده ایران پس از انقلاب اسلامی 1979 نگهداری کرد.

دهها جنگنده اف چهارده که ایران آنها را بارها به روز رسانی کرده است، اکنون به سامانه های جمع آوری اطلاعات و رهگیری مجهز شده اند و اکنون ماموریت های خود را در حریم هوایی سوریه و نزدیک مرزهای اسراییل برای اسکورت بمب افکن های روسی آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبکافایل: حضورجنگنده های ایران در آسمان سوریه برای نخستین بار

دبکافایل: حضورجنگنده های ایران در آسمان سوریه برای نخستین بار