مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آذر 1394 ساعت 13:062015-11-23سياسي

گلستانی زاده: تفکر بسیجی گری در جامعه به صورت صحیح تبیین نشده است


مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز گفت: اگر بگوییم بسیج دانشجویی اکنون در جایگاه مطلوبی قرار دارد، باز هم اشتباه است متاسفانه تفکر بسیجی گری در جامعه به صورت صحیح تبیین نشده است.

- سید روح الله گلستانی زاده، مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به رسالت بسیج دانشجویی گفت: رسالت بسیج در برهه های گوناگون متفاوت است؛ اما رویکرد کلی آن پیش برد اهداف انقلاب و رسیدن به آرمان های ناب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بسیج که همان اهداف انقلاب است،مطمئنا زیر ساخت هایی لازم است، خاطرنشان کرد: مهم ترین زیرساخت، تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای پیش برد این اهداف است.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نورشیراز با اشاره به اینکه بسیجی متوقف به تشکیلات بسیج نیست، افزود: هر فردی که دغدغه مند نظام باشد و برای پیش برد و پیشرفت ایران اسلامی تلاش و همت کند، در هر پست و مقامی باشد در زمره بسیج و بسیجی جای دارد و بسیج دانشجویی نیز از این قاعده انسان سازی مستثنا نیست.

گلستانی زاده با بیان اینکه آیا بسیج دانشجویی به این ماموریت انسان سازی خود رسیده است یا خیر، بیان داشت: پاسخ این سئوال نیاز به نگاه درون تشکیلاتی دارد، نه می توان گفت که به حد اعلا رسیده است نه می توان گفت هیچ پیشرفتی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی زاده: تفکر بسیجی گری در جامعه به صورت صحیح تبیین نشده است

گلستانی زاده: تفکر بسیجی گری در جامعه به صورت صحیح تبیین نشده است