مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آذر 1394 ساعت 21:362015-11-23بين الملل

جنگنده های فرانسه هم به خاک عراق حمله کردند


سخنگوی ارتش فرانسه می گوید جنگنده هایی که برای حمله به اهداف داعش از روی ناو شارل دوگل بلند شدند، 2 هدف را در عراق مورد حمله قرار داده اند.

- "، ناو هواپیمابر شارل دوگل پس از حملات تروریستی جمعه شب پاریس، بهانه لازم را برای حرکت به سمت منطقه حساس خاورمیانه پیدا کرد و حالا با 26 جنگنده بر روی عرشه خود، به ائتلاف هوایی آمریکا برای بمباران داعش پیوسته است.

بر اساس اعلام ارتش فرانسه، امروز جنگنده های فرانسوی رافال پس از بلند شدن از روی ناو شارل دوگل، علاوه بر حمله به اهدافی در سوریه، به 2 هدف در عراق هم حمله کردند.

حملات فرانسوی ها تحت پرچم ائتلاف هوایی آمریکایی ها انجام می شود؛ ائتلافی که نمایشی بود نحملاتش پس از حملات کوبنده روسیه، نمایان شد.

جنگنده های فرانسوی برای رد نشدن از روی مناطق تحت کنترل ارتش سوریه، از روی عرشه ناو که در مدیترانه قرار دارد، به اردن و ترکیه می روند و از آنجا به مواضع داعش حمله ور می شوند.

ژرارد آرود سفیر فرانسه در آمریکا چندی پیش گفته بود که حملات هوایی کافی نیست و برای یکسره کردن کار جنگ در سوریه، باید نیروی نظامی اعظام کرد.

سخنانی که واکنش یک دیپلمات دیگر را برانگیخت و سفیر سوریه در مسکو گفت گه هر حمله ای بدون هماهنگی با دمشق و مسکو، به عنوان اقدام خصمانه دیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده های فرانسه هم به خاک عراق حمله کردند

جنگنده های فرانسه هم به خاک عراق حمله کردند