مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 05:302015-11-24فرهنگي

13 فیلم روی شیروانی داغ اسکار


شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسکار که یکی از جذاب ترین بخش های این رویداد سینمایی است، امسال شاهد رقابت 81 فیلم خواهد بود؛ فیلم هایی پرامید و معروف، - فیلم هایی که امیدی به موفقیت شان نیست و البته آثاری که اگرچه در سایه هستند اما ممکن است در چشم به هم زدنی شگفتی خلق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشریه هالیوود ریپورتر در گزارشی به 13 فیلم از میان 81 فیلم تایید شده از سوی آکادمی اسکار پرداخته که علی رغم این که کمتر شناخته شده اند، اما می توانند همه را شگفت زده کرده و با برهم زدن معادلات، اسکار خارجی 2016 را به خانه ببرند.

شب بخیر مامان (اتریش) به کارگردانی ورونیکا فرانز و سورین فیالا شب بخیر مامان داستان مادری است که پس از یک جراحی پلاستیک سنگین و در حالی که تمام صورتش را با بانو پوشانده است به خانه و نزد دو پسر دوقلویش باز می گردد اما با رفتارهای غیر معمول او ، پسران شک می کند که آیا این زن مادر واقعی آنهاست یا خیر.

این فیلم از جمله نادر فیلم های هنری و ترسناکی است که امسال برای حضور در بخش غیر انگلیسی به آکادمی اسکار معرفی شده است.

شب بخیر مامان با بازخورد مثبتی نیز از سوی منتقدان روبه رو شده است و در وب سایت راتن تومیتو تاکنون نمره 87 درصد را از مجموعه81 نقد کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 فیلم روی شیروانی داغ اسکار

13 فیلم روی شیروانی داغ اسکار