مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 09:262015-11-24دانش

برپای موکب دانشجویان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در مرز چذابه


رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه گفت: با هدف بهره مندی دانشجویان از فرهنگ ناب حسینی و خدمت به زائرین اربعین حسینی، موکب دانشجویی دانشگاه در مرز چذابه راه اندازی شده است.

- امین رضا نقره آبادی، رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در "اهواز، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی شهدای هویزه برای بهره مندی دانشجویان از فضای فرهنگی اریعین حسینی، برنامه هایی را تدارک دیده است.

وی افزود: برای ارائه خدمت به زایرین اربعین حسینی در مرز چذابه موکب دانشجویی این دانشگاه راه اندازی شده است.

نقره آبادی گفت: مدیریت این موکب با دانشجویان دانشگاه است که به طور متناوب دانشجویان در آن حاضر می شوند و به طور شبانه روز به زائرین اربعین حسینی که با پای پیاده در حال حرکت هستند، خدمت می کنند.

وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی که صورت گرفته، دانشگاه دانشجویانی را که عاشق زیارت و حضور در کربلا هستند، ولی نتوانستند امسال روز اربعین در کربلا باشند، با اتوبوس تا مرز چذابه منتقل می کند تا حداقل این دانشجویان از فضای معنوی عاشقان امام حسین (ع) بهره مند شوند.

رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه همچنین ادامه داد: در این راهپیمایی دانشجویان در مرز چذابه در مزار شهدای دانشجو شهید علم الهدی و یارانشان و یادمان شهید چمران هم حاضر می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپای موکب دانشجویان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در مرز چذابه

برپای موکب دانشجویان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در مرز چذابه