مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 09:502015-11-24اقتصادي

برند محبوب تر از کالا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، دکتر فضلی پور دارای دکترای مدیریت استراتژیک برند دیشب درهمایش برندسازی در فضای پس از تحریم به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در زنجان گفت: درحال حاضر شاهد هستیم کالاهای خارجی بازار ایران را قبضه کرده است که باید ریشه این مسئله را در واردات این کالاها و اعتماد نکردن به تولید کنند کننده داخلی جستجو کرد .

دکتر فضلی پور با بیان اینکه برخی محصولات، خاص یک سرزمین هستند افزود: محصولاتی نظیر پسته ، زغفران ، فرش ویژه ایران هستند واین کالاها کد جغرافیایی دارند این استاددانشگاه افزود: کشورهای دیگر برای صادرات این محصولات به کشور دارای کد ، حق امتیاز پرداخت کنند اما این کارهم اکنون انجام نمی شود وی گفت: متأسفانه امروز، شش کشور اسپانیا، چین، ترکیه، مراکش، کشمیر و افغانستان مدعی زعفران هستند درحالیکه در ایران هیچ اقدا می در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود:ناآشنایی شرکت های صادراتی ما با قوانین جهانی باعث شده است تا علاوه بر اینکه سهم بازار این شرکت ها در فضای بین المللی ازدست برود بلکه برای برند هم تقلب انجام شود .

این استاد دانشگاه افزود: مراسم عزاداری حسینه اعظم زنجان وزینبیه اعظم زنجان ، سرب روی زنجان وچاقوی زنجان برند بسیار ارزشمند ی است که مغفول مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند محبوب تر از کالا

برند محبوب تر از کالا