مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 13:212015-11-24اقتصادي

بانک سپه در تدوین برنامه راهبردی همسو با وزارت اقتصاد موفق بوده است


مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در حوزه مدیریت راهبردی گفت: بانک سپه را باید یکی از موفق ترین بانک ها در زمینه تدوین برنامه راهبردی مناسب و همسو با برنامه های تدوین شده در وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مجتبی لشکر بلوکی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در حوزه مدیریت راهبردی در جلسه ای با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران بانک سپه که به منظور بررسی میزان تحقق اهداف برنامه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد اظهار داشت: تعامل بانک سپه با وزارت امور اقتصادی و دارایی خصوصاً در زمینه تدوین برنامه راهبردی مبتنی بر اهداف تعیین شده در وزارتخانه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: بانک سپه را باید یکی از موفق ترین بانک ها در زمینه تدوین برنامه راهبردی مناسب و همسو با برنامه های تدوین شده در وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: گزارش های ارائه شده همچنین تلاش های صورت گرفته در بانک سپه نوید دهنده آینده درخشان برای این بانک است.

مصطفی خسروی مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در ادامه این جلسه که به منظور بررسی میزان موفقیت بانک در اجرای برنامه های راهبردی وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک سپه در تدوین برنامه راهبردی همسو با وزارت اقتصاد موفق بوده است

بانک سپه در تدوین برنامه راهبردی همسو با وزارت اقتصاد موفق بوده است