مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 10:562015-11-25سياسي

مسئولین بدانند که جایگاه فعلی شان را مدیون خون شهیدان دفاع مقدس هستند


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: آرامش و امنیت امروز در جامعه و دانشگاه ها مرهون زحمات شهدا است، دانشجویان و مسئولین نباید اجازه دهند فضای دانشگاهی تبدیل به جولان گاه فتنه گران شود.

- سید روح الله گلستانی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به خاک سپاری شهدا در دانشگاه های استان فارس گفت: مسئولین بدانند که جایگاه فعلی شان را مدیون خون شهیدان دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه زمزمه های موجود در سطح استان خبر از ورود فتنه گرانی که دارای محکومیت در سال 88شده اند می دهد، افزود: آرامش موجود در دانشگاه ها و امنیت امروز در جامعه مرهون زحمات شهدا است، دانشجویان و مسئولین نباید اجازه دهند فضای دانشگاهی تبدیل به جولان گاه فتنه گران شود و فضای دانشگاهی غبار آلود شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به اینکه مسئولین می خواهند فضای با نشاط در دانشگاه ایجاد کنند؛ ولی متاسفانه راه را به بیراهه رفته اند، تصریح کرد: نمی دانند که دامن زدن به این جشن ها و اردوهای مختلط چه آثار زیان باری بر آینده دانشجویان می گذارد.

گلستانی زاده با بیان اینکه دانشجویان خود را مسئول صیانت از این شهیدان و راه انقلاب می دانند، افزود: باید نشاط ایجاد کرد همانگونه که قرآن آهنگین است، هنر لازمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین بدانند که جایگاه فعلی شان را مدیون خون شهیدان دفاع مقدس هستند

مسئولین بدانند که جایگاه فعلی شان را مدیون خون شهیدان دفاع مقدس هستند