مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 11:252015-11-25اجتماعي

تخریب ویلاهای زمین خواران در کنار یک روستای تاریخی


پس از دو سال از گذشت پیگیری پرونده زمین خواری در حوالی روستای ورسک سوادکوه، رییس سازمان امور اراضی از تخریب ویلاها و ساخت وسازهای غیرقانونی زمین خواران در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، روستای ورسک شهرستان سواد کوه مازندران به دلیل پیشینه تاریخی خود به ویژه پس از دوران رضاشاه که پل تاریخی برای احداث خط راه آهن در آنجا ساخته شد، از جمله مناطق مهم این استان شمالی به شمار می رود و به غیر از اهمیت تاریخی این روستا می توان به جنگل های راش دست نخورده اطراف این روستا اشاره کرد که از این حیث در دنیا بی نظیر است.

اما طی سال های پایانی دولت گذشته زمین خواری در این منطقه خشک و آب هوا و سرسبز گزارش شد که عده ای خاص و با پشتوانه های بعضا دولتی درصدد ساخت ویلاهایی در منطقه ای به نام اجت و در حوالی روستای ورسک بودند" و حتی برای ساخت وساز خودشان و احداث جاده مواصلاتی این روستا به خیابان اصلی بسیاری از درختان را قطع کردند و به گفته مردم بومی آن منطقه راهی برای قاچاق چوب راشستان های بی نظیر ارتفاعات حوالی روستای ورسک فراهم کردند.

در ادامه، این پرونده از سوی سازمان امور اراضی و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در دست بررسی قرار گرفت و به مقامات قضایی ارسال شد و مسئولان مختلف در این باره اظهارات متفاوتی مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلاهای زمین خواران در کنار یک روستای تاریخی

تخریب ویلاهای زمین خواران در کنار یک روستای تاریخی